Tuesday 21 February 2012

zlş'in seçtiği lohusa gecelikleri ve pijama takımları



                                                  bunlar dagi marka ürünler.



                     ben de pijama takımımı dagi mağazasından aldım.resimdekinin yavruağzı rengi.






                                                relax mode beyaz gecelik




                                     yine relax mode mavi kolları tüllü çok şık bir gecelik.




leileo marka bu geceliği de çok beğendimmm.bu gecelik sağlıklı bambu kumaşından üretilmiş olup antibakteriyel ve antialerjik özelliğe sahiptir




                                                  gebe marka beyaz bir gecelik




                                                   gebe marka gecelik




                                                            gebe marka pijama takımı

ben de geçen haftasonu boyner mağazasındaki indirimden yararlandım ve sunset marka gecelik aldım.Tabi üzerinde oynamazsam olmaz şuan kollarını süslüyorm fotosunu koyucam. 

2 comments:

  1. evet canım ya bende pijamalarımı hep sonrasında kullandım.ama gecelikler hastanede daha çok lazım oluyor.hatta 2 tane olsa iyi olur.bana gerekmişti.

    ReplyDelete
  2. bende 2 tane bulundurcam yanımda canım.nolur nolmaz.

    ReplyDelete