Sunday 22 December 2013

kız bebek süslü ugg yapımı

Kelebeğime H&M den aldığım ugg larını biraz da süslü kullansın istedim:::)Malum bu yaş grubuna aldığımız kıyafet,ayakkabı vs.sezonluk kullanılabiliyor.En azından farklı şekilde kullanmış olur diye düşündüm ve evdeki malzemeleri kullanarak süslemeye başladım.Yukarıdaki resim botumuzun ilk hali.
simli kurdelamızı, silikon ile botumuzun yukarı kısmına kadar komle kapatıyoruz.



Üzerini istediğimiz renk bocuk,taş vs.ile kaplıyoruz.Ben kelebeğime evdeki kelebek süsleri kullandım.İsterseniz büyük boy ve minik boy incileri birarada kullanarakda süsleyebilirsiniz.İncili bebek ugg lar malum çok mu çok moda:)


ve son hali:)nasıl olmuş?


       Bu botu seyyar bir aksesuarla farklı şekilde de göreceksiniz.çok yakında yayınlıycam postu.

                                                                                 mutlu pazarlar herkese:)muck muck

3 comments:

  1. Hello my friend! I want to say that this article
    is awesome, great written and come with approximately all important infos.
    I'd like to see extra posts like this .

    Take a look at my web page - adhd lack of motivation

    ReplyDelete
  2. thank you.
    http://kelebekkizim.blogspot.com/2012/02/zlsin-cumartesi-gunu.html
    http://kelebekkizim.blogspot.com/search/label/Design%20by%20zeli%C5%9F

    ReplyDelete
  3. Ugg sevmeyen biri olarak son haline bayildim. Buyugunu ben bile giyebilirim :)

    ReplyDelete