Sunday 6 December 2020

TARİHİM KÜLTÜRÜM MİRASIM ETWİNNİNG PROJESİ


Haykıran Köyü muhtarımızın eşi Nuriye ablamın babannesinin şalvarı üzerimdeki. Proje TARİHİM KÜLTÜRÜM MİRASIM olunca tarih kokmalı dedim. 😌
Nedendir bu eskilere merakım bilmiyorum. Nedendir ölmüş bir yakınımız eşyasını taşımayı sevişim..Giydikçe üzerime sanki o zamanlardaymışım gibi hissediyorum. Belki de o kişinin yaşantılarıyla ortaklaşıyorum, iyi ya da kötü an' larına gidiyorum.
Şalvar 100 yıllık. Köy muhtarımızın eşi Nuriye ablamın babaannesinin şalvarıymış. Sandıktan çıkardılar gitmem için. Yani anlayacağınız benim için çok anlamlı ve manidar bir temsil.🙏Önüme bağladığım püskül rahmetli ananemin. Stand da bulunan bakır eşyalar yine ananemin zamanından.Belki de çeyizinden. Bence hepsi kültürel miraslar. O dönemi yansıtan değerler.. Korumalı, sahip çıkmalı..
ETwinning iyi örnek proje standları sunumlarını yaptık bugün. Projeler yörelerinde özgü ürünler getirerek tanıtım yaptılar. Biz de proje ortağım Aynur ile yöremizi ve okullarımızı tanıtan ürünler getirdik.
.
Ben katılımcılara ve ziyaretçilere vermek için köy okulum ve köyü tanıtan bir broşür tasarladım. Bunun yanı sıra hatıra olması için içinde eTwinning yazısı olan bir hediye siparişi verdim. Bu hediyeye okul logosunu da Sticer olarak bastırmak istedim. Lakin okulumuzun logosu maalesef elektronik ortamda yoktu. Bu vesileyle okul logomuzu bir grafik tasarımcısı a elektronik ortamda yaptırdım.
.
Aslında eTwinning çözüm bulmaktır. ETwinning yeniliktir. ETwinning bir köy okulunun sadece çocukların okul formatlarında değil asıl olması gereken yer olan elektronik ortamda da yer almasıdır. Bir okul için ismi ne kadar önemliyse kullanmış olduğu logo da o kadar değerlidir. ETwinning bir okul için yeniliktir. Köy okulunun teknolojik donanımına katkıdır.
@etwinning_europe @etwinningturkey @etwinningprojeleri @etwinning @tcmeb @ziyaselcukprofdr @zelisogretmenn




Bakanımız 10.yıla özel Antalya'ya ETwinning Konferansına teşrif etti. Kendisine yanımızda olduğu içşn teşekkür ediyoruz.

Daha önce çoğu kez duyduğumuz cümleyi bugün de tekrarladı. 

Burada arızalı öğretmenler var dediler.

Evet aslında karenin dışına çıkıp, çocukları eğitimin içine daha fazla dahil etmek ve yaşamın içinde bir süreç için 197.000 öğretmen eTwinning projeleriyle çalışmalar yaptı sayın bakanımız. Belki hedef 1milyon öğretmene ulaşmak olmalı.

.

Ve konuşmasında : '' Bakan olduğumdan bu yana böyle bir şey hissetmedim'' Hepimiz alkış kıyamet.. 🤣Sonra devam etti: ciddi bir ses tonıyla "arkadaşlar iyi bir his demedim" 

Nasıl yani olduk hepimiz...🙄 ' '' BU ÇOK İYİ BİR HİS'' dedi ve👏👏😌 stand ları gezmeye başladı. Eksiksiz tüm standları gezdi. 

Tarihim Kültürüm Mirasım proje standımıza geldiğinde;

tüm ortaklarımız şehirlerini gezen ve Azerbaycan' a kadar giden masal defterimize düşüncelerini yazdı ve imzaladı.

Proje kurucu ortağım Aynur ve tüm proje ortaklarımız, öğrencilerimiz velileirmize bizi destekleyen herkese çok teşekkür ediyoruz


Bir köy okulu olarak ismimizi her platforma taşımaktan dolayı gururluyum.


Aslında proje yaparken süreç içinde elinde somut çıktılar ediniyorsun. Benim @etwinningturkey den en büyük kazancım bir köy okulu olarak Dijital de artık okul logosunun OLMASIYDI. TEŞEKKÜRLER @etwinning_europe

@etwinningturkey


Ve Bakınımızın elinde köy okulumun logosunu görmek ve hikayesini anlatmak tarifsizdi.

8500 Avrupa kalite ödüllü proje arasından İzmir adına  eTwinning Ulusal Konferansı için Antalya'ya davet edilmek büyük gurur.


Bu büyük gururu bizimle yaşayan MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ Ziya SELÇUK'a çok teşekkür ediyoruz.

Bunun yanı sıra Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürü Doç.Dr. Adnan Boyacı,Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürü Anıl Yılmaz,YEĞİTEK Daire Başkanı Mustafa Hakan Bücük,Antalya Milli Eğitim Müdürü Yüksel Arslan a çok teşekkür ederiz. 

YEĞİTEK ve Ulusal Destek Servisi'mize bu harika organizasyon için teşekkürlerimizi sunuyoruz..

#zelisogretmen #etwinningtürkiye #teşekkürlerUDS #etwinningproject #eTwinningKaliteEtiketi #Antalya #belek #izmir





 

No comments:

Post a Comment